dinsdag 10 januari 2012

Bewust goed mascara

Hoihoi (:
Een tijdje geleden kreeg ik te horen dat ik een give-away had gewonnen op Jessy's blog (http://www.littlefashiolista.nl/), superleuk natuurlijk! Ik heb een mascara gewonnen van Bewust Goed, een webshop die alleen producten verkoopt die helemaal fairtrade, ecologische en duurzame producten verkoopt. Goed voor jou en en de wereld, dat is hun slogan. Helemaal super natuurlijk!
Vandaag ga ik de gewonnen mascara reviewen. Want een eco mascara is heel fijn, maar hij moet ook goed zijn werk doen! Doet hij dat? Klik snel op 'more strawberrytea'!

Ik geloof dat het 4 januari was dat ik een pakketje binnenkreeg. Ik was helemaal vrolijk toen ik envelop open maakte, haha.
Yay, zelfs het bubbelplastic binnenin is goed voor het millieu (:

 Dit haalde ik eruit.
Yay, deze zijn zo leuk altijd (:
Ik ben dol op samples, leuk!
 Een superleuk kaartje!
'Beste Hanna,
Gefeliciteerd met je prijs! Veel gebruik plezier en de beste wensen voor 2012 gewenst!
Goede Groet, 
Laura
Bewust Goed Online Eco Winkel.'
De mascara
 Zo ziet het borsteltje eruit.
Wat beloofd de mascara?
'Deze natuurlijke mascara laat jouw ogen stralen! De mascara geeft je wimpers volume & creëert een verleidelijke oogopslag.'
Eerste indruk?
Als ik de mascara openmaak ruik ik meteen wat, een luchtje dat ik niet zo goed kan beschrijven. Het ruikt niet chemisch, maar ik weet niet echt hoe ik het moet beschrijven. Het is niet echt storend en het vervliegt na een paar minuten. Het borsteltje ziet er goed uit.
Werkt het?
Wauw, deze mascara geeft mijn wimpers zeker volume! Hij werkt fijn en klontert niet. Wel moet je niet teveel laagjes aanbrengen want dat plakken je wimpers echt aan elkaar, maar dat doe ik persoonlijk toch nooit.
Ik ben heel erg te spreken over deze mascara, hij werkt echt goed! Maar wat erg jammer is: hij loopt snel uit! Ik stond op school in de wc en opeens zag een paar zwarte vlekjes onder mijn ogen, en dat was dus de mascara die was uitgelopen terwijl het echt niet had geregend of iets.
Afgezien van dat ben ik heel erg tevreden, en het is super dat het eco is!
Prijs:
7,95 op bewustgoed-winkel.nl, exclusief verzendkosten.
Voor ik de mascara aanbracht. Let niet op mijn wenkbrauwen en alles, ik was helemaal make-uploos!
 Nadat ik de mascara aanbracht!
Ik zie groot verschil!
Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden, en nu ga ik weer snel engels maken! Ik moet nog beginnen, kreun....
Heel veel liefs!
ps, als je nog niet meedoet aan mijn give-away, feel free to join! KLIK HIER!


24 opmerkingen:

  1. super leuk dat je meedoet met mijn winactie! wil je nog even laten weten van welke winkel je een bon zou willen winnen? :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw inderdaad, een duidelijk verschil! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeker erg veel verschil, lijkt me een fijne mascara!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me echt een super mascara!
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is voor jou inderdaad niet slim om dan nog een half uur eerder op te staan nee! :o Waarom sta je zo vroeg op dan als ik vragen mag? Je post is trouwens erg leuk! De mascara lijkt me heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, inderdaad groot verschil. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk pakketje! En wat werkt hij goed zeg!
    Dankjewel voor je reactie! Aawh is het al zo erg met schoool? haha!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, hij krult echt goed! En ook erg leuk dat het eco is, hihi.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er mooi uit! En wat ben ik blij dat steeds meer fairtrade wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig effect geeft deze mascara, had ik niet gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk dat je iets over de mascara schrijft! het resultaat ziet er zeker erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke review, die mascara ziet er erg mooi uit! leuk dat die fair trade is, wist niet dat dat ook al bestond :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je lieve reactie!!

    Wauw, hij is supermooi! Je ziet echt heel goed het verschil!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kende de webshop al, ziet er heel goed uit en wat heb jij prachtige wimpers! ;o
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je berichtje en leuke post zeg! =)

    BeantwoordenVerwijderen

Sit down, have a cup of strawberrytea and please leave a comment. ♥