maandag 27 februari 2012

Tag en awards

Hallo allemaal!
Vandaag doe ik weer eens een tag! De tag heet: 'Als ik een ... was, dan was ik een ...' Klinkt misschien nog een beetje vaag, maar het word straks wel duidelijk! Ik heb deze tag gekregen van Jolijn, en omdat hij mij zo leuk leek, bij deze! Maarrrr... Er is meer! Aan het einde van deze post geef ik 5 blogger awards weg. Als je de tag wil zien, wat voor een awards ik weggeef en of jij er bij zit, klik dan op 'more strawberrytea'!




Hier komt de tag:

Als ik een maand was, dan was ik Juli.
Juli is een fijne maand: lekker warm en meestal volop in de zomervakantie. Me like!

Als ik een dag was, dan was ik vrijdag.
Is vrijdag niet gewoon een heerlijke dag? Met het weekend nog helemaal voor je, en s'avonds koopavond bij ons in het dorp, is dit zeker mijn favoriete dag!

Als ik een tijdstip was dan was ik 20.30
De tijd waarop leuke programma's beginnen haha.

Als ik een planeet was dan was ik de zon.
Dan ben ik heet, hahahaha, oké, doe maar gewoon alsof je dat niet las (:

Als ik een zeedier was dan was ik een zeepaardje.
Die beestjes zijn echt awesome, en de mannetjes worden voor de verandering zwanger in plaats van de vrouwtjes. Hoe geweldig: je word nooit ongesteld, je krijgt nooit de pijn van een bevalling... Laat dat lekker aan de mannen over!

Als ik een richting was, dan was ik Oost.
In Narnia is het Oosten altijd waar Aslan vandaan komt, en aangezien ik Narnia gewoon leuk vind, lijkt me dat wel relevant (:

Als ik een meubelstuk was, dan was ik de Hemnes bedbank!
Heb je ooit zo'n leuk bed gezien? Gosh, ik wil hem echt heel graag, hij past perfect bij mijn droomkamer.

Als ik een vloeistof was, dan was ik water.
Geen idee waarom, it just popped up in my head!

Als ik een boom was, dan was ik een Japanse kersenbloesem.
Een prachtige boom, en hij ruikt ook nog eens heerlijk.

Als ik een gereedschap was, dan was ik de kist waarin alles ligt.
Met mijn heerlijke onhandigheid lijkt het me beter voor de volksgezondheid dat ik gewoon niets doe!

Als ik een bloem was, dan was ik een roos.
Rozen hebben iets. Ze zijn romantisch en hebben heerlijk zachte blaadjes. Ook ruiken ze verukkelijk.

Als ik een weersoort was dan was ik zonnig.
Wat is er nou leuk aan iedereen nat te laten regenen, of kleine kinderen bang te maken met onweer? Welnee, geef mij maar de zon, geliefd bij iedereen!

Als ik een muziekinstrument was dan was ik een piano.
Wel logisch, na 4 jaar les.

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een schaterlach.
Je wil niet weten hoe vaak ik opeens samen met een vriendin slap over de tafel hang van het lachen, dus dat past wel bij mij!

Als ik een kleur was dan was ik rood.
Rood van rozen, rood van liefde, 'vandaag is rood, wat rood hoort te zijhijhijn' (:

Als ik een emotie was, dan was ik bewondering.
Ik kan heel erge bewondering hebben voor hoe mooi alle natuur is gemaakt.

Als ik een soort fruit was, dan was ik aardbei.
Nou, dit heeft denk ik geen verklaring nodig.

Als ik een geluid was, dan was ik een vrolijk wijsje dat mensen fluiten op de fiets.
Ik kan daar zelf ook vrolijk van worden, haha.

Als ik een element was, was ik water.
Zwemmen, again.

Als ik eten was, dan was ik een smoothie! 
Oke, smoothie is misschien niet echt eten, maar toch... Ik heb een heerlijk recept dat jullie hier vast nog wel eens gaan zien!

Als ik een auto was dan was ik een kever.
Ik denk niet dat er een persoon op deze wereld rondloopt met minder kennis of  intresse in auto's dan ik!

Als ik een plek was, dan was ik de H&M.
Ik houd echt van H&M!

Als ik een stof was, dan was ik zijde.
Hoe lekker zacht is dat, en het valt ook echt mooi!

Als ik een smaak was, dan was ik zuur.
Ik zweer bij zure matten!

Als ik een voorwerp was, dan was ik Vaseline.
Ik zou menigmaal Hanna's lipjes redden!

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik mijn rechterhand.
Waarmee zou ik anders tekenen?

Als ik een liedje was, dan was ik 'turning tables' van Adele.
Prachtig lied, ik blijf hem luisteren!

Als ik een paar schoenen was dan was ik mijn hakken van Cellini.
Ze zijn heel erg mooi, matchen overal bij, en lopen super (oké, dat mag ook wel voor die 70 euro, en toen waren ze in de sale!)

Dit was de tag! Maar zoals jullie weten ga ik ook nog awards weggeven!


Maartje, van BusyFunLife, gaf mij deze award, samen met nog 4 mensen. Als jij de award krijgt, moet je hem ook weer doorgeven aan 5 mensen. Maar... Die mensen moeten wél minder dan 200 volgers hebben!
Dit zijn de mensen die een award verdienen:

♥ Jolijn -> Een superleuke, vrolijke blog vol met verschillende onderwerpen!
Mia -> Echt een leuke beautyblog, met veel budgetproducten.
Joy en Noëmi -> Leuke, vrolijke artikelen, en ondanks dat ze niet zo heel regelmatig posten verdienen ze die plek!
Manon -> Een mooie, afwisselende blog! Een 'yes'gevoel als er een post verschijnt, well done!
Amy & Laura  -> Een leuke blog met van alles, en vooral beauty. Erg leuk!


Ik hoop dat jullie er blij mee zijn en niet vergeten door te geven! Als je hier niet bijstond, niet getreurt! Wie weet ben jij de volgende keer aan de beurt! ♥


Liefs!

25 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke tag :D
    En bedankt voor de award, ik ga hem zo snel mogelijk door geven :)

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen, gave foto's heb je gebruikt! Ik ben het zo eens met de vrijdag, heb je inderdaad het hele weekend nog voor je. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke post hoor!!
    erg leuke foto's ook
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is zo leuk! Je hebt hem ook echt onwijs leuk ingevuld!
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag! Wat lief dat je ons een award hebt gegeven, dankjewel.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag heb al best vaak voorbij zien komen maar ik vind hem nog steeds leuk!
    en leuk van de awards <3

    Liefs,Florence

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoihoi,
    dankjewel voor je reactie!
    Ik heb het artikel zelf geschreven maar ik had natuurlijk ook informatie gekregen over de nieuwe deodorant die ik gebruik heb voor het artikel ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het echt een leuke tag! en die bedbank van de hemnes is GEWELDIG! Die wil ik zo graag, maar hij is volgens mij heel duur! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die tag is leuk! Grappige en leuke antwoorden!

    BeantwoordenVerwijderen

Sit down, have a cup of strawberrytea and please leave a comment. ♥