maandag 27 augustus 2012

Where everything is as fresh as the bright blue sky.

Hello everyone!
I solved it! I solved my everlasting problem regarding outfitposts! I always hesitate about taking outfitpictures inside because I want a white, neutral background with enough light. Before today I always had to choose one of those two, though today I suddenly thought of this: if I don't have a white background, why on earth wouldn't I be able to create a white background? So I did. Primitively with sheets, but still. And today the rain poured down the whole entire day, so I've made some outfitpictures with my new white background!
Oh, and the dress I wore today is my very first selfmade dress!









Dress: selfmade / Knitted cardigan: Primark / Ring: Primark / Bracelet: unknown

Have a nice day!

27 opmerkingen:

  1. wat een leuke ring!

    Schattige outfit :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit en leuk dat je de jurk zelf gemaakt hebt =P!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleur van je vestje echt geweldig, ik hou van oker geel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit echt geweldig! Je jurkje vestje ring, perfect! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel !
    Oh dat vind ik echt een leuk vestje !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke outfit, de ring is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig opgelost, leuke outfit heb je aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke outfit, en dat jurkje is onwijs schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super knap dat je dat jurkje zelf hebt gemaakt! Ik vind hem echt ontzettend leuk en mooi en als die te koop zou zijn zou ik hem ook kopen, haha (:
    Dat vest is ook heel erg mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een mooie outfit! Ik vind de horloge op je ring echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awh wat een superleuke outfit! Vooral het gebreide vestje is echt prachtig, die kleur!

    Heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke outfit en leuke blog! je hebt er een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, Hannaaaa! Supermooie foto's en ik vind je jurkje ook schitterend! En dat van de klas vind ik nou ook! Superleuk om ook eens bij jou in de klas te zitten, echt heel gezellig! Maar de samenstelling is zo.. vreemd, weet je wel. Alles bij elkaar gegooid, zoveel losse groepjes. Ach ja, ik probeer met iedereen een beetje contact te hebben en iedereen een beetje te leren kennen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ontzettend leuke outfit! dat jurkje is ontzettend lief :)
    Die ring is ook echt te gaaf!

    Liefs, Fije

    BeantwoordenVerwijderen
  15. such a cute ring!
    and how cool is it that you made your own ring!

    xo



    christian

    My Dutch Fashion Style

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk vestje! die kleur staat je goed<3
    Leuke ring:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je jurkje is echt goed gelukt! Leuk gecombineerd! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die cardigan heeft een leuk kleurtje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke ring! en je jurkje is echt goed gelukt, leuke outfit! :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Sit down, have a cup of strawberrytea and please leave a comment. ♥