zaterdag 29 september 2012

Falling is not the same as failing, m'dear.

Hello dear dreamers!
From now on the pictures on my blog will be bigger and hopefully  better! Thank you Annemieke for helping me with this! You're the best! Yesterday I just wasn't content with my blog, now I am a lot more. I think it's a huge improvement, let me know what you think about it!



Dress worn as skirt: Selfmade/ Oversized jumper: H&M / Tights: H&M / Bag: Invito / Necklace: Taily Weijl

Just random: I love the British way to pronounce jumper by the way: Jum-pah (:
Oh, and I want to follow some more fashionblogs! Leave your top 3 behind in the comments, please! And if you have a fashionblog yourself, don't hesitate to promote it!
Lots of love!

23 opmerkingen:

  1. I don't have a top 3 because Adriana and hi started this fashion blog a week ago I guess... and most of the blog that I follow are portuguese so... Tell me your favourites :)
    loved you outfit omg want your clothes so hard

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Ik heb zelf ook nog niet echt een top 3, sorry ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit en leuke ketting. Ik vind de fashionblog van Sophie: My Very Own Look Book heel erg leuk!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zie je er leuk uit! Sorry, ik heb niet echt een top drie... liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whiehoee ik heb die trui ook en hij zit zoooo lekker :) leuke outfit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, supergave outfit ! De foto´s zijn zo veel mooier vind ik, veel duidelijker ! En ik zie dat je nog steeds je ouder layout hebt. Lukt het je niet, of vind je mijne niet meer zo mooi ? Dan mag je dat best zeggen hoor ;) Ik wil ook wel een andere maken ! Als jij zegt wat voor iets je leuk vind ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awh, wat zie je er weer leuk uit!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk!

    Ik volg je nu via bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah deze outfit vind ik leukleukleuk! En graag gedaan joh, de foto's zijn zo stukken beter! Je ziet het veel duidelijker! :) Jumper is inderdaad een leuk woord om te zeggen haha. ^^ xxxxxxx <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je blog ziet er zo heel goed uit, lief dat Annemieke je heeft geholpen!
    Ik vin de trui echt heel mooi <3

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi oke misschien loop ik achter ofzo, maar wat zijn credits ? EN WELKE ZIJN VOOR MIJ ? BETEKENT DIT DAT IK CREDITS HEB ? OMG DAT HEB IK NOG NOOIT GEHAD ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke outfit Hanna! Die trui heb ik ook, ik ga 'm ook een keer zo combineren, echt leuk zo! En je foto's zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige jumpah! Mooie kleur en past perfect bij de jurk/rok

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zie je er weer leuk uit! Dat rokje! <333
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Loooooove your selfmade dress/skirt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cute look! Loving your dress/skirt and bag!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige, hele schattige outfit. Die tas heb ik ook. Heel leuk! xx Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit. <3 ik volg je nu, volg je terug XX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nice Blog ! Thank you for your very nice articles. I look forward to visiting your site in the future! topreviewermarker

    BeantwoordenVerwijderen

Sit down, have a cup of strawberrytea and please leave a comment. ♥