vrijdag 28 december 2012

Too late, oh well

Hello lovelies!
Long time no see, just needed some time to sort things out. My camera sort of broke (I dropped it from the cupboard, accidentally of course, and the pictures which are taken now are sort of analogue, which is lovely for a few but it aggrevates me now) and I need to get my motivation, inspiration and self-discipline back. Also, my marks at school keep on dropping and my parents and brother are arguing all the time. To make a long story short: I am not in a blogging mood, but I will force myself to take pictures and put an article on twice a week. Really. And please lovely bloggers, CONTACT ME IF I DON'T, AND VIRTUALLY YELL AT ME FOR BEING SUCH A BAD BLOGGER. I just need to get my ass moved.








This initially was a christmaspost (the lace dress was my christmasdress, the first christmasdress evaar) but it's too late. Oh well.
Finally, I looove you, thanks for all of your support despite me being the worst blogger ever haha.

27 opmerkingen:

  1. *kijkt streng* Laat ik maar even beginnen met het zeggen dat je een VERSCHRIKKELIJKE blogger bent!
    Nee, grapje. Misschien post je niet zo vaak en is je inspiratie even op (heb ik ook weleens...) het maakt niet uit! Alhoewel het wel jammer is hihi! Misschien kun je een keer iets anders dan een outfit posten, dan is het misschien iets afwisselender voor je? Maar onthoud: het is jou blog Hanna!
    Verder ontzettend leuke kerstoutfit! Die foto met dat besje is ook erg mooi trouwens!

    Alvast een HAPPY NEW YEAR, voordat ik het vergeet! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahw, jou comment vind ik ook heel lief! Je blog is suuuuper! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Natuurlijk ben je geen slechte blogger, doe gewoon rustig aan en bedenk dat je bloggen voor jezelf doet en niet voor anderen. Gelukkig nieuwjaar! x Esra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed je best doen voor school, dat is belangrijker dan bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maakt toch niet uit dat je even niet geblogt hebt ;)
    en je kerstjurk is leuk :D

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hou vol!! Je outfit is in ieder geval leuk, leuk met die 'kousen'! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey lieve lieve hanna, dankje voor je ontzettend motiverende comment:) Ik snap totaal waar je vandaan komt.. leuk om te horen dat je het gevoel kent;) Hoop dat je een super kerst hebt gehad ondanks de ruzies thuis! en het is ook minder dat je camera stuk is.. remember.. God stands above all circumstances.. so whatever happens it will be ok. Ik wens je alvast een fijn nieuw jaar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vanwaar komt dat jurkje, vertel het me pleaaaaaase! Serieus, het is echt drop dead gorgeous. En ik hoop dat het snel weer beter gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke post! Echt geweldig!

    http://mentrend.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel !
    Wat leuk dat je er een stipjes panty bij aan hebt !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Hanna, je bent stout geweest. Nee hoor, het geeft niet dat het af en toe zo stil is. Ik snap heel goed dat je er niet altijd evenveel zin in hebt en school voor gaat. Je moet zeker onthouden dat je blog geen verplichting is, want dan is de lol er snel vanaf. Weet ook dat we je altijd zullen blijven volgen ook al laten we niet altijd een comment achter.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldige blog heb je ! (:

    liefs

    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely foto's zeg! Ik volg je nu op bloglovin :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie outfit foto's. Ik ben gek op je uilen ketting. Alvast een fijne jaar wisseling! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtig jurkje! Hij staat je heel mooi. Alvast een fijne jaarwisseling! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. you look so cute- love the lace dress!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. That's a really cute look that suits you so well, dear!
    You've got a lovely and interesting blog!

    Daria from www.cinnamon-star.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Happy New Year! :) the dress really suits you, my dear! :)

    <3 Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love your style!!!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. love your clothes and your blog,
    i'm following

    makesomethingawesome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Sit down, have a cup of strawberrytea and please leave a comment. ♥