vrijdag 19 juli 2013

Schimmelige foto's en slechte grapjes.

Ik hou zo van mijn camera.
Nee echt, wat een prachtding. De foto's waren altijd al van die heerlijk middelmatige - hoe ik het noem - familiekiekjes-kwaliteit. Hij maakte van die prachtfoto's die niemand echt mooi vind (en waar niemand ook goed opstaat) (familiekiekjes dus).
Ik heb hem één keer laten vallen. Eén keer. En hem daarna met alle liefde die ik bezit hem weer voorzichtig teruggelegd op zijn plek. Er nog net geen kusje op gegeven, maar het scheelde niet veel. Maar dit was blijkbaar al teveel voor dat schitterende stukje instabiele electronica, want alle foto's die ik nu maak zijn groen uitgeslagen, alsof ze maanden hebben liggen schimmelen in een vochtig schuurtje...
Maar goed. Vandaar deze schimmelfoto's, hoop dat het het kijkplezier niet bederft. (Schimmelen, bederven, snap je hem? Wat ben ik weer hilarisch vandaag, jeetje.)



~ Ik doe dansjes ben ik al yolo ~


Shirt: Bershka / Rokje: Selfmade / Riem: H&M / Schoenen: Scapino + self-edited

Nou dag lieve bloggers, ik ga maar weer eens wat anders doen. Of niet. Niksdoen is namelijk een van de fijnste dingen die erzijn. Gewoon voor je uitstaren (niet aan te raden in het openbaar, voor je het weet denkt er iemand dat je diegene doordringend aankijkt en laten we wel wezen, dat is nou eenmaal vrij creepy).
We shall see.

14 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Het schimmelige valt trouwens wel mee hoor haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha je schrijft echt leuk! En eigenlijk best wel zonde van je camera, hihi.

    xoxo
    Shalane
    www.fashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I so love the skirt! :) You have a nice blog. Would you like to follow each other? Let me know in my blog and I’ll follow right away. : )

    XX, IamJenniya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat gaaf dat je dat rokje zelf hebt gemaakt! Ik vind jouw schrijfstijl echt leuk Hanna! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hanna je bent geniaal, hoe je schrijft, geweldig. Echt. Mooie outfit! En je schimmelfoto's zijn prachtig. Het bederft niks (je bent inderdaad leuk, ik moest hardop lachen). Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, men denkt dat je dan creepy bent als je staart. :") Been there, done that. Of ze denken dat je aan het lonken bent naar ze. Lovely outfit, het jurkje is supercute. :) Helemaal met de riem eromheen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke outfit! Je haar is mooi! Je hebt een leuke bril! Kortom: Leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh dit staat je zo mooi! En ik blijf het knap vinden hoe je die rokjes maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je weer terug bent!! Die outfit is leuk en die foto's zijn inderdaad cool

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oehhh leuke outfit! En je had een tijdje het plan om 'emo-haar' te nemen. Heb je dat nu gedaan? Want het lijkt zo. Ziet er trouwens wel heel leuk uit! :D liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super cute skirt :) new follower! hope you like my blog! xx andy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a lovely look. I love your skirt. Polka dots are always adorable!

    xx.
    fashion and tea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schrijf je toch leuk! Je outfit is ook super! En dat de foto's wat groener zijn is niet echt storend hoor haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Sit down, have a cup of strawberrytea and please leave a comment. ♥